• Čtvrtletní audit digitální přítomnosti
  • Analýza nálad v komunitě
  • Analýza návštěvnosti webových stránek a chování uživatelů
  • Sledování výkonnosti sociálních médií
  • Měření účinnosti kampaní
  • Předem připravené šablony a scénáře krizové komunikace s identifikací potenciálních krizových témat
  • Kampaně na podporu cestovního ruchu
  • Návrh a realizace propagace sezónních akcí
  • Profesionální zpracování fotografií a krátkých video dokumentů o obci použitelné pro sociální sítě a jiné formy propagace obce (například pro potřeby podpory turismu)
  • Infografický design komplexních údajů – přehledné a uživatelsky přijatelné zpracování důležitých dokumentů a informací (např. prezentace rozpočtu nebo rozvojových projektů)

Máte zájem o pomoc v této oblasti? Napište nám a domluvíme si úvodní setkání

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
Tip: Pro rychlejší kontakt přidejte to správy mobil.